Louis Armstrong Volume 2: I've Got The World On A String (CD)
Uitgelicht
|
14,95 |
Naar shop
|
|
14,95 |
Naar shop
|
|
14,95 |
Naar shop
|
Beschrijving
Bol Partner
Louis Armstrong Volume 2: I've Got The World On A String is een jazzalbum dat in 1957 werd uitgebracht op CD. Armstrongs kenmerkende vocalen en trompetspel staan centraal, begeleid door rijke, orkestrale arrangementen van Russ Garcia die het geheel een warme en klassieke sfeer geven. Het album blinkt uit in vocal jazz en traditionele pop en bevat elementen van Dixieland en New Orleans jazz, waardoor het een breed en toegankelijk geluid heeft. Armstrongs interpretaties en uitstraling brengen de nummers tot leven met gevoel en charme. De opnames vonden plaats in Capitol Studios in Hollywood, geproduceerd door Norman Granz, en zijn een mooi voorbeeld van Armstrongs vermogen om persoonlijkheid en muzikaliteit samen te brengen binnen het jazzgenre.
Louis Armstrong Volume 2: I've Got The World On A String is een jazzalbum dat in 1957 werd uitgebracht op CD. Armstrongs kenmerkende vocalen en trompetspel staan centraal, begeleid door rijke, orkestrale arrangementen van Russ Garcia die het geheel een warme en klassieke sfeer geven. Het album blinkt uit in vocal jazz en traditionele pop en bevat elementen van Dixieland en New Orleans jazz, waardoor het een breed en toegankelijk geluid heeft. Armstrongs interpretaties en uitstraling brengen de nummers tot leven met gevoel en charme. De opnames vonden plaats in Capitol Studios in Hollywood, geproduceerd door Norman Granz, en zijn een mooi voorbeeld van Armstrongs vermogen om persoonlijkheid en muzikaliteit samen te brengen binnen het jazzgenre.