‘t is egoïstisch, maar mooi geweest
Prijzen vanaf
VERGELIJK ALLE AANBIEDERS
(2)
Bol
't Is egoïstisch, maar 't is mooi geweest is een studie van de veelzijdig kwalijke kanten van egoïsme, en tegelijkertijd een ode aan de teloorgang die die met zich meebrengen, in jambische pentameter. Tweehonderdenelf in elkaar hakende gedichten verhalen over tweehonderdenelf zo nu en dan onbehaaglijk herkenbare conflictsituaties. De lezer van deze bundel staan bekoorlijke woorden als "knarsetanden", "psittacisme" en "copypastegedrag" te wachten, want Olax is nog steeds echt kankereloquent.
Lees meer
17,24
Uitgelicht
|
17,24 |
Naar shop
|
|
17,24 |
Naar shop
|
Beschrijving
Bol
't Is egoïstisch, maar 't is mooi geweest is een studie van de veelzijdig kwalijke kanten van egoïsme, en tegelijkertijd een ode aan de teloorgang die die met zich meebrengen, in jambische pentameter. Tweehonderdenelf in elkaar hakende gedichten verhalen over tweehonderdenelf zo nu en dan onbehaaglijk herkenbare conflictsituaties. De lezer van deze bundel staan bekoorlijke woorden als "knarsetanden", "psittacisme" en "copypastegedrag" te wachten, want Olax is nog steeds echt kankereloquent.
't Is egoïstisch, maar 't is mooi geweest is een studie van de veelzijdig kwalijke kanten van egoïsme, en tegelijkertijd een ode aan de teloorgang die die met zich meebrengen, in jambische pentameter. Tweehonderdenelf in elkaar hakende gedichten verhalen over tweehonderdenelf zo nu en dan onbehaaglijk herkenbare conflictsituaties. De lezer van deze bundel staan bekoorlijke woorden als "knarsetanden", "psittacisme" en "copypastegedrag" te wachten, want Olax is nog steeds echt kankereloquent.