Vergelijk & vind de Beste Prijs

Paco Rabanne prijzen vergelijken

Een ontwerper die graag durft en experimenteert. Paco Rabanne heeft een onnavolgbare stijl en is de visionair achter de mode en geur. Experimenteel, verbeelding, humor en innovatie beschrijven de stijl van het merk. Puig zag het merk als een kans om een nieuw terrein in de wereld van geuren te veroveren. Zo begon de samenwerking tussen het bedrijf en de ontwerper in 1969. Met CALANDRE zette het bedrijf zijn eerste stap in de wereld van de geuren. Er volgden nog meer geuren, die een grote verscheidenheid aan verhalen vertellen en toch allemaal de duidelijk herkenbare Paco Rabanne signatuur dragen. In 2008 slaagde hij er met 1 MILLION in om een geur te creëren die heel populair is en tegenwoordig een van de meeste gedragen geuren is. Het hele MILLION assortiment en de Olympea en Invictus universa geuren behoren ook tot de succesklassiekers van het merk.

Lees meer
133 Resultaten (1 tot 24 van 133)

Gesorteerd op

Filter

Filter op:

  Verkoper
MEER
  Categorie
MEER
  Maat
MEER
 Prijs
-

Voor Paco Rabanne bent u miljoenen waard

Lady Million is niet alleen een genot door zijn visueel aantrekkelijke fles in de vorm van een gouden diamant. De aroma's van het parfum bestaan uit sinaasappelbloesem, jasmijn, frambozen, bittere sinaasappels, honing en patchoeli. Hoewel de geur nog maar een paar jaar bestaat, fascineert de geur velen. Lady Million is nu al een klassieker. De ontwerper heeft ook Paco Rabanne Invictus gemaakt, een mannengeur die je meteen een winnaar maakt, de fles is namelijk ontworpen als een trofee. Met het parfum opent de ontwerper een heel nieuw hoofdstuk. De mix van realiteit en mythologie wordt weerspiegeld in de aroma's van laurierbladeren, eiken mos, patchouli, amber, jasmijn, grapefruit, maritieme noten en hout.

Invictius: de trofee voor iedere man

Lady Million is de zoete verleiding, terwijl Paco Rabanne Invictus de frisse, mannelijke geur die veel jongere mannen aanspreekt. Met deze geur heeft het merk niet alleen een geur gecreëerd, maar ook een nieuwe look tussen de flessen. De trofee springt onmiddellijk in het oog en verleidt je om de geur te kopen en als een winnaar naar huis te gaan. Het is moeilijk voor te stellen wat de bijnaam van de ontwerper is. Wist u dat de ontwerper de bijnaam "loodgieter" heeft? Hij kreeg deze naam voor zijn ongewone catwalk creaties. Gemaakt van draden en hele metalen onderdelen, moesten zijn creaties gedeeltelijk aan elkaar gesoldeerd worden, wat hem de ongewone bijnaam opleverde. Paco draagt deze bijnaam met trots en dit laat zien hoe uniek de ontwerper is.

Bigshopper Copyright © 2020